GYIK

1. Ki regisztrálhat a webáruházba?

2. Mennyi időn belül igazolják vissza a regisztrációt?

3. Mikortól láthatom az árakat?

4. Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavamat?

5. Milyen árak vannak feltüntetve a webáruházban?

6. Minden termékből van készleten, ami a webáruházban van?

7. Van-e minimum rendelési összeg a webáruházban?

8. Mennyi a szállítási költség?

9. Van csomagolási költség?

10. Mennyi időn belül küldik el a megrendelt termékeket?

11. Mikor telik több időbe a megrendelés elküldése?

12. Hány csomagban küldik el a megrendelést?

13. Mikor érkezik meg a rendelés?

14. Kapok értesítést a csomag érkezéséről?

15. Mi történik, ha nem vagyok otthon a csomag érkezésekor?

16. Hogy kapom meg a számlát?

17. Miként tudok fizetni a csomagért?

18. Mit nem tudnak elküldeni a csomagban? Nehéz áruk szállítása lehetséges valahogy?

19. Törékeny áruk küldése hogyan lehetséges?

20. Raklapos szállítás esetén a raklapot is meg kell vásárolni vagy csere raklapot adni?

21. Külföldre miként tudnak csomagot küldeni?

22. Mekkora csomagot tudnak külföldre küldeni?

23. Mennyi időn belül érkezik meg a külföldre küldött csomag?

24. Ha regisztráltam a webáruházban, akkor az üzletükben is vásárolhatók?

25. Mi történik ha sérült csomagot kapok?

 

1. Ki regisztrálhat a webáruházba?

Szakirányú nagykereskedés vagyunk ezért virágkötőket, virág- és ajándékkereskedőket, dekoratőröket, rendezvényszervezőket, háztartási, hobbiboltokat, stb. tudunk kiszolgálni. Termékkínálatunkat az ő igényeiknek megfelelően állítottuk össze és egyes esetekben a megvásárolható mennyiségi egységek, illetve a kedvezmények is viszonteladóknak lettek kialakítva.

Mivel nagykereskedelmi tevékenységet folyatunk, ezért lakossági végfelhasználókat nem tudunk kiszolgálni. Csak adószámmal rendelkező, szakirányú vállalkozások regisztrálhatnak.

Ha Ön magánszemély, akkor javaslom, hogy vegye fel a kapcsolatot kedvenc virág vagy ajándék boltosával és rendelje meg rajta keresztül a kiválasztott terméket.

 

2. Mennyi időn belül igazolják vissza a regisztrációt?

Igyekszünk a regisztrációt követő 24-48 órán belül ellenőrizni regisztrációját (megfelelően kitöltött adatok, adószám érvényessége, vállalkozása tevékenységi köre). Amennyiben minden adat megfelelő engedélyezzük a belépését és erről e-mailben értesítjük. Ha valamilyen további információra van szükségünk, akkor e-mailben kérünk további tájékoztatást

 

3. Mikortól láthatom az árakat?

A regisztráció engedélyezését követően láthatóvá válnak Önnek az árak. Ehhez a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval kell belépnie az oldalra.

 

4. Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A webáruház tetején a belépésre kattintva kellene megadnia az e-mail címét és jelszavát. Amennyiben nem emlékszik a jelszavára, úgy az alatta lévő „elfelejtettem a jelszavamat” linkre kattintva kell megadni az e-mail címét. Ekkor egy automatikus e-mail üzenetet kap benne egy új jelszóval. Ezzel már be tud lépni az oldalra. Javasoljuk, ugyanakkor, hogy ezután a profiljában módosítsa a jelszavát.

 

5. Milyen árak vannak feltüntetve a webáruházban?

Áraink bruttó árak és az áfát tartalmazzák. Az árak darabra vagy csomagra vonatkoznak, annak megfelelően, hogy milyen mennyiségi egység szerepel a terméknél.

Bizonyos termékeknél nem kívánjuk megbontani a csomagot, azonban a jobb összehasonlíthatóság miatt darabárak vannak megadva. Ezeknél feltüntetjük, hogy „csak egész csomagra vásárolható”, illetve azt, hogy hány darab van egy csomagban. Kérjük, hogy az egész csomagnak megfelelő darabot vásároljon belőle.

Ha Ön érvényes EU-s adószámmal regisztrál, akkor természetesen nettó áron kapja meg a számlát és a webáruházban is nettó árakat láthat.

 

6. Minden termékből van készleten, ami a webáruházban van?

Mivel készletről értékesítünk, ezért csak olyan termékek kerülnek fel webáruházunkba amiből van a raktárunkban. A pontos szabad mennyiségeket megtalálja termékenként. 

 

7. Van-e minimum rendelési összeg a webáruházban?

Igen, egy 20000 Ft-os minimális rendelési összeget állítottunk be, ugyanis ezen összegű rendelés alatt nem lenne gazdaságos a szállítási költséget megfizetnie.

 

8. Mennyi a szállítási költség?

A  szállítás díjakat itt találja meg: link A belföldi szállítási díjak a teljes szállítmányra vonatkozik. A küldöldi szállítási díj csomagonként értendő.

 

9. Van csomagolási költség?

A csomagolásra semmilyen költséget nem számolunk fel. Az árukat igyekszünk úgy becsomagolni, hogy azok a szállítás során se sérüljenek.

 

10. Mennyi időn belül küldik el a megrendelt termékeket?

Igyekszünk minél hamarabb összecsomagolni és elküldeni a megrendelt árukat. A munkaidőn kívül érkező rendeléseket jellemzően a következő munkanap reggelén már elkezdjük összekészíteni. A beérkezett rendeléseket így általában a rendelést követő munkanapon el tudjuk küldeni a termékeket, ugyanakkor egyes esetekben van, hogy még a megrendelés napján el tudjuk indítani a csomagot.

 

11. Mikor telik több időbe a megrendelés elküldése?

Nagyobb szezonok alatt előfordulhat, hogy olyan sok megrendelésünk érkezik, hogy azonnal nem tudjuk az összes megrendelés elindítani. Egyes esetekben előfordulhat, hogy valamelyik megrendelt termék csak külső raktárunkban áll rendelkezésre, ekkor egy-két nap késéssel tudjuk küldeni a termékeket.

 

12. Hány csomagban küldik el a megrendelést?

Ez függ a rendelés nagyságától. Igyekszünk mindent gondosan elcsomagolni, hogy ne sérüljön. Ha a termék jellege, mérete vagy tömege igényli, akkor több dobozba csomagoljuk el az árukat. Belföldi szállításnál az, hogy a megrendelését egy vagy több dobozba csomagoljuk, el nem érinti a szállítási költséget.

 

13. Mikor érkezik meg a rendelés?

Az MPL (Posta) futárszolgálat általában a csomagfeladást követő munkanapon szállítja el Önhöz. Ha a megrendelését több csomagban küldjük el, akkor azt szállítmányként adjuk fel, így a futár egyben kézbesíti Önnek.

 

14. Kapok értesítést a csomag érkezéséről?

Igen, e-mailt kap a csomag feladásakor. Ez tartalmazza az utánvétel esetén fizetendő végösszeget is és a küldemény azonosítóját. Az azonosító alapján a posta oldalán ellenőrizheti, hogy hol tart a csomagja. Előfordulhat, hogy egyes levelező rendszerekben később érezik meg az üzenet vagy a spam (kéretlen levelek) mappába kerül.

 

15. Mi történik, ha nem vagyok otthon a csomag érkezésekor?

Érdemes olyan szállítási címet megadni, ahol eléri Önt a futár. A futár kétszer próbálja meg a csomag kikézbesítését. A címiraton a telefonszámát is feltüntetjük az esetleges kapcsolatfelvételhez. Amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címet egy értesítőt hagy hátra. Ebben megadja annak a postahivatalnak a címét, melyben a csomagot még 5 munkanapig felveheti.

 

16. Hogy kapom meg a számlát?

A számlát a csomagba tesszük bele. Több csomagból álló szállítmány esetén jellemzően a vezér csomagba szoktuk tenni. A számlát a csomag tetejére rakjuk, hogy ha kibontja, akkor könnyen megtalálja. Viszont a csomag mozgatása során előfordulhat, hogy becsúszik oldalra a dobozban.

 

17. Miként tudok fizetni a csomagért?

A legkedveltebb fizetési mód az utánvétel. Ekkor közvetlenül a futárnak fizet készpénzben. Ebben az esetben a csomag összekészítése utána egyből el tudjuk indítani a csomagot.

Lehetőség van előreutalással is fizetni. Ekkor a pénz számlánkra történő megérkezését követően indítjuk el a csomag. Fontos, hogy előre utalás esetén várja az e-mail-ünket, melyben tájékoztatjuk a pontos végösszegről (függ az esetleges készlethiánytól, kedvezménytől és a szállítási díjtól) és a bankszámla információkról.

 

18. Mit nem tudnak elküldeni a csomagban? Nehéz áruk szállítása lehetséges valahogy?

Egyes terméket túl nehezek, ahhoz, hogy reális áron lehessen őket csomagban küldeni. Ilyenek például a mécsesek. Ezeket a termékeket raklapon tudjuk elküldeni. Egy raklapra maximum 400 kg tömegű és nettó 120x80x160 cm össztérfogatú terméket pakolhatunk (maximum 180cm magas lehet a raklap). A nagyobb tömegű termékek esetében arányaiban kedvezőbb a raklapos szállítás díja. Ugyanakkor, hogy a legjobban megérje Önnek ezt a módot választani érdemes akkora rendelést leadni, hogy közel teljes mértékben kihasználja a raklapra pakolható térfogatot.

 

19. Törékeny áruk küldése hogyan lehetséges?

A törékeny árukat gondosan becsomagolva elküldjük ennek. 

 

20. Raklapos szállítás esetén a raklapot is meg kell vásárolni vagy csere raklapot adni?

Nem. Egy utas raklapon küldjük a termékeket, amire nem számítunk fel díjat.

 

21. Külföldre miként tudnak csomagot küldeni?

Egyrészt a magyar határhoz közel élőknek kényelmes megoldás lehet a MPL (Posta) „Postán maradó” szolgáltatása. Ekkor a csomagot valamelyik határ menti település postahivatalába küldjük el, ahol 5 munkanapig átvehetők. Ennek kedvezőbb a szállítási díja, mint külföldre elküldeni a csomagot.

Másrészt a GLS futárszolgálat segítségével tudunk csomagokat elküldeni más országokba. Ezt közvetlenül az Ön címére tudjuk elküldeni. Ez költségesebb, mint a belföldi csomagküldés, viszont messzebb is szállítják a csomagot. Külföldre való csomagszállításra előreutalásos fizetés mellett van lehetőség.

 

22. Mekkora csomagot tudnak külföldre küldeni?

A csomagok övmérete (magasság kétszer + szélesség kétszer + hossz.) maximum 300 cm lehet. Például 50x50x100 cm vagy 50x60x80 cm vagy 60x60x60 cm. 

 

23. Mennyi időn belül érkezik meg a külföldre küldött csomag?

A várható szállítási idő a csomagfeladást követően:

Szlovákiába 1 munkanap.

Szlovéniába, Ausztriába, Csehországba, Romániába, Horvátországba, Lengyelországba, Németországba 2 munkanap.

Belgiumba, Hollandiába, Luxemburgba, Bulgáriába 3 munknap

 

24. Ha regisztráltam a webáruházban, akkor az üzletükben is vásárolhatók?

Igen. Kérjük, hogy az első vásárlásra hozza magával a vállalkozását igazoló dokumentumokat ( vállalkozói igazolvány vagy cégbírósági bejegyzés, stb.). Üzletünkben az első vásárláskor a vásárlási limit bruttó 30 000 Ft, ezzel is védve vásárlóinkat és megszűrve a végfelhasználókat.

 

25. Mi történik ha sérült csomagot kapok?

Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizze a csomag sérülésmentességét. Amennyiben külső sérülést tapasztalna a csomagon, akkor lépjen kapcsolatba velünk és a futárral rögzítessen jegyzőkönyvet. 

A termékeket igyekszünk a legnagyobb gondossággal elcsomagolni.  Ha a csomag kibontást közben sérült terméket vagy mennyiségi eltérést talál, akkor kérjük, hogy az átvételt követő 48 órán belül jelezze az info@medvesnagyker.hu e-mail címen számunkra. A levelébe írja bele a megrendelés vagy a számla sorszámát, a termék cikkszámát. Sérülés esetén az e-mailhez csatoljon fotókat a csomagról több nézetben (felülről, oldalról) és fotókat a sérült termékről. Mennyiségi eltérésnél minden esetben ellenőrizzük a csomagolásról készült videó felvételt és leltározással a készletet.
Amennyiben a futárral nem vettek fel jegyzőkönyvet a sérülés kompenzációja méltányossági alapon egyedi elbírálás szerint történik. A kompenzáció kedvezmény kupon formájában történik, melyet a következő rendelésénél használhat fel.