Új jelszó kérése
Kapcsolat

levelezési cím  Nagykereskedés címe:

      4031, Debrecen, Szoboszlói út 50.

telefon  Telefon:

        Üzlet:

+36-52-454-916

        +36-30-393-5641

Webáruház:

+36-30-1812807

Medvés Bertalan:

        +36-30-9536-098

nyitva tartás  Nyitvatartás:

        H-P: 7.00 - 17.00

        Szo: 7.00 - 13.00

        V: ZÁRVA

e-mail cím  E-mail:

        info [kukac] medvesnagyker.hu

Hírlevél
Facebook
Tanúsítvány
SSL Certificate

Gyakori kérdések

1. Ki regisztrálhat a webáruházba?

2. Mennyi időn belül igazolják vissza a regisztrációt?

3. Mikortól láthatom az árakat?

4. Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavamat?

5. Milyen árak vannak feltüntetve a webáruházban?

6. Minden termékből van készleten, ami a webáruházban van?

7. Milyen gyakran frissítik a webáruházat?

8. Van-e minimum rendelési összeg a webáruházban?

9. Olyan árura lenne szükségem, amit nem találok meg az oldalon?

10. Mi történik, ha valamelyik megrendelt termék elfogy?

11. Mennyi a szállítási költség?

12. Van csomagolási költség?

13. Mennyi időn belül küldik el a megrendelt termékeket?

14. Mikor telik több időbe a megrendelés elküldése?

15. Sürgős rendelést lehet-e leadni?

16. Hány csomagban küldik el a megrendelést?

17. Mikor érkezik meg a rendelés?

18. Kapok értesítést a csomag érkezéséről?

19. Mi történik, ha nem vagyok otthon a csomag érkezésekor?

20. Hogy kapom meg a számlát?

21. Miként tudok fizetni a csomagért?

22. Mit nem tudnak elküldeni a csomagban? Nehéz áruk szállítása lehetséges valahogy?

23. Honnan tudom, hogy mennyi áru fér a raklapra?

24. Törékeny áruk küldése hogyan lehetséges?

25. Raklapos szállítás esetén a raklapot is meg kell vásárolni vagy csere raklapot adni?

26. Külföldre miként tudnak csomagot küldeni?

27. Mekkora csomagot tudnak külföldre küldeni?

28. Mennyi időn belül érkezik meg a külföldre küldött csomag?

29. Ha regisztráltam a webáruházban, akkor az üzletükben is vásárolhatók?

 

1. Ki regisztrálhat a webáruházba?

Szakirányú nagykereskedés vagyunk ezért virágkötőket, virág- és ajándékkereskedőket, dekoratőröket, rendezvényszervezőket, háztartási, hobbiboltokat, stb. tudunk kiszolgálni. Termékkínálatunkat az ő igényeiknek megfelelően állítottuk össze és egyes esetekben a megvásárolható mennyiségi egységek, illetve a kedvezmények is viszonteladóknak lettek kialakítva.

Mivel nagykereskedelmi tevékenységet folyatunk, ezért lakossági végfelhasználókat nem tudunk kiszolgálni. Csak adószámmal rendelkező, szakirányú vállalkozások regisztrálhatnak.

Ha Ön magánszemély, akkor javaslom, hogy vegye fel a kapcsolatot kedvenc virág vagy ajándék boltosával és rendelje meg rajta keresztül a kiválasztott terméket.

 

2. Mennyi időn belül igazolják vissza a regisztrációt?

Igyekszünk a regisztrációt követő 24-48 órán belül ellenőrizni regisztrációját (megfelelően kitöltött adatok, adószám érvényessége, vállalkozása tevékenységi köre). Amennyiben minden adat megfelelő engedélyezzük a belépését és erről e-mailben értesítjük. Ha valamilyen további információra van szükségünk, akkor e-mailben kérünk további tájékoztatást

 

3. Mikortól láthatom az árakat?

A regisztráció engedélyezését követően láthatóvá válnak Önnek az árak. Ehhez a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval kell belépnie az oldalra.

 

4. Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A webáruház tetején a belépésre kattintva kellene megadnia az e-mail címét és jelszavát. Amennyiben nem emlékszik a jelszavára, úgy az alatta lévő „elfelejtettem a jelszavamat” linkre kattintva kell megadni az e-mail címét. Ekkor egy automatikus e-mail üzenetet kap benne egy új jelszóval. Ezzel már be tud lépni az oldalra. Javasoljuk, ugyanakkor, hogy ezután a profiljában módosítsa a jelszavát.

 

5. Milyen árak vannak feltüntetve a webáruházban?

Áraink bruttó árak és az áfát tartalmazzák. Az árak darabra vagy csomagra vonatkoznak, annak megfelelően, hogy milyen mennyiségi egység szerepel a terméknél.

A webáruházunkban és az üzletünkben ugyanazokon az árakon vásárolhatja meg a termékeket. Éppen ezért nem alkalmazunk ingyenes kiszállítást, ugyanis annak költségét mi nem építettük be az árainkba.

Bizonyos termékeknél nem kívánjuk megbontani a csomagot, azonban a jobb összehasonlíthatóság miatt darabárak vannak megadva. Ezeknél feltüntetjük, hogy „csak egész csomagra vásárolható”, illetve azt, hogy hány darab van egy csomagban. Kérjük, hogy az egész csomagnak megfelelő darabot vásároljon belőle.

 

6. Minden termékből van készleten, ami a webáruházban van?

Mivel készletről értékesítünk, ezért csak olyan termékek kerülnek fel webáruházunkba, ami rendelkezésre áll üzletünkben. Ugyanakkor mivel az értékesítés párhuzamosan zajlik  üzletünkben és webáruházunkba előfordulhat, hogy amikor Ön megrendeli a terméket, éppen elfogy az adott áru, esetleg nincs a teljes megrendelt mennyiségben vagy hiányzik az adott szín.

 

7. Milyen gyakran frissítik a webáruházat?

Naponta 1-2 alkalommal frissül a webáruházban található kínálatunk. Ilyenkor azok a termékek lekerülnek, amiből kifogy a készletünk, illetve az új termékek is ekkor kerülnek fel oldalunkra.

 

8. Van-e minimum rendelési összeg a webáruházban?

Igen, egy 10000 Ft-os minimális rendelési összeget állítottunk be, ugyanis ezen összegű rendelés alatt nem lenne gazdaságos a szállítási költséget megfizetnie.

 

9. Olyan árura lenne szükségem, amit nem találok meg az oldalon?

Mivel mindig vannak olyan termékeink, amik idő hiányában még nem kerültek fel az oldalunkra ezért nyugodtan írjon vagy hívjon minket telefonon és igyekszünk segíteni.

 

10. Mi történik, ha valamelyik megrendelt termék elfogy?

Ha valami hiányzik a rendeléséből, akkor a megadott telefonszámán felhívjuk és tájékoztatjuk. Igyekszünk esetleg hasonló vagy helyettesítő terméket ajánlani.

 

11. Mennyi a szállítási költség?

A belföldi szállítás díja csomagos szállítás esetén bruttó 1590 Ft függetlenül az adott megrendeléshez tartozó a csomagok számától. Egyes nehéz termékek (mécses betétek, szalma és toboz alapok) esetén a szállítási díj eltérő, erről érdeklődjön elérhetőségeinken. A belföldi raklapos szállítás díja bruttó 8990 Ft/raklap.

A szállítási díjakat itt találja meg: link

 

12. Van csomagolási költség?

A csomagolásra semmilyen költséget nem számolunk fel. Az árukat igyekszünk úgy becsomagolni, hogy azok a szállítás során se sérüljenek.

 

13. Mennyi időn belül küldik el a megrendelt termékeket?

Igyekszünk minél hamarabb összecsomagolni és elküldeni a megrendelt árukat. A munkaidőn kívül érkező rendeléseket a következő munkanap reggelén már elkezdjük összekészíteni. A beérkezett rendeléseket így általában a rendelést követő munkanapon el tudjuk küldeni a termékeket, ugyanakkor egyes esetekben van, hogy még a megrendelés napján el tudjuk indítani a csomagot.

 

14. Mikor telik több időbe a megrendelés elküldése?

Nagyobb szezonok alatt előfordulhat, hogy olyan sok megrendelésünk érkezik, hogy azonnal nem tudjuk az összes megrendelés elindítani. Egyes esetekben előfordulhat, hogy valamelyik megrendelt termék csak külső raktárunkban áll rendelkezésre, ekkor egy-két nap késéssel tudjuk küldeni a termékeket.

 

15. Sürgős rendelést lehet-e leadni?

Ha Önnek fontos, hogy megrendelése minél hamarabb megérkezzen Önhöz, mert például Önnek is rendelése van rá, akkor kérjük, hogy a megrendelés megjegyzés rovatában jelezze ezt nekünk.

 

16. Hány csomagban küldik el a megrendelést?

Ez függ a rendelés nagyságától. Igyekszünk mindent gondosan elcsomagolni, hogy ne sérüljön. Ha a termék jellege, mérete vagy tömege igényli, akkor több dobozba csomagoljuk el az árukat. Az, hogy a megrendelését egy vagy több dobozba csomagoljuk, el nem érinti a szállítási költséget.

 

17. Mikor érkezik meg a rendelés?

Az MPL (Posta) futárszolgálat általában a csomagfeladást követő munkanapon szállítja el Önhöz. Ha a megrendelését több csomagban küldjük el, akkor azt szállítmányként adjuk fel, így a futár egyben kézbesíti Önnek.

 

18. Kapok értesítést a csomag érkezéséről?

Igen, e-mailt kap a csomag feladásakor. Ez tartalmazza az utánvétel esetén fizetendő végösszeget is és a küldemény azonosítóját. Az azonosító alapján a posta oldalán ellenőrizheti, hogy hol tart a csomagja. Előfordulhat, hogy egyes levelező rendszerekben később érezik meg az üzenet vagy a spam (kéretlen levelek) mappába kerül.

 

19. Mi történik, ha nem vagyok otthon a csomag érkezésekor?

Érdemes olyan szállítási címet megadni, ahol eléri Önt a futár. A futár kétszer próbálja meg a csomag kikézbesítését. A címiraton a telefonszámát is feltüntetjük az esetleges kapcsolatfelvételhez. Amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címet egy értesítőt hagy hátra. Ebben megadja annak a postahivatalnak a címét, melyben a csomagot még 5 munkanapig felveheti.

 

20. Hogy kapom meg a számlát?

A számlát a csomagba tesszük bele. Több csomagból álló szállítmány esetén jellemzően a vezér csomagba szoktuk tenni. A számlát a csomag tetejére rakjuk, hogy ha kibontja, akkor könnyen megtalálja. Viszont a csomag mozgatása során előfordulhat, hogy becsúszik oldalra a dobozban.

 

21. Miként tudok fizetni a csomagért?

A legkedveltebb fizetési mód az utánvétel. Ekkor közvetlenül a futárnak fizet készpénzben. Ebben az esetben a csomag összekészítése utána egyből el tudjuk indítani a csomagot.

Lehetőség van előreutalással is fizetni. Ekkor a pénz számlánkra történő megérkezését követően indítjuk el a csomag. Fontos, hogy előre utalás esetén várja az e-mail-ünket, melyben tájékoztatjuk a pontos végösszegről (függ az esetleges készlethiánytól, kedvezménytől és a szállítási díjtól) és a bankszámla információkról.

 

22. Mit nem tudnak elküldeni a csomagban? Nehéz áruk szállítása lehetséges valahogy?

Egyes terméket túl nehezek, ahhoz, hogy reális áron lehessen őket csomagban küldeni. Ilyenek például a mécsesek. Ezeket a termékeket raklapon tudjuk elküldeni.  Egy raklapra maximum 1000 kg tömegű és nettó 120x80x160 cm össztérfogatú terméket pakolhatunk (maximum 180cm magas lehet a raklap). A nagyobb tömegű termékek esetében arányaiban kedvezőbb a raklapos szállítás díja. Ugyanakkor, hogy a legjobban megérje Önnek ezt a módot választani érdemes akkora rendelést leadni, hogy közel teljes mértékben kihasználja a raklapra pakolható térfogatot.

 

23. Honnan tudom, hogy mennyi áru fér a raklapra?

Ha például raklapos szállítással rendel üvegmécseseket, akkor a rendelés után mi elvégzünk el kalkulációt, hogy a megrendelt mennyiség miként fér el a raklapon. Ha többet rendel, mint ami ráfér akkor értesítjük róla. Valamint ha van még hely rajta, akkor felajánljuk, hogy rendeljen még néhány terméket, hogy egy szállítási költséggel minél több árut küldhessünk.

 

24. Törékeny áruk küldése hogyan lehetséges?

A törékeny árukat gondosan becsomagolva elküldjük ennek. Ekkor a szállítási díjhoz a törékeny terméket tartalmazó csomagonként egy 590 Ft-os  törékeny felár társul.

 

25. Raklapos szállítás esetén a raklapot is meg kell vásárolni vagy csere raklapot adni?

Nem. Egy utas raklapon küldjük a termékeket, amire nem számítunk fel díjat.

 

26. Külföldre miként tudnak csomagot küldeni?

Egyrészt a magyar határhoz közel élőknek kényelmes megoldás lehet a MPL (Posta) „Postán maradó” szolgáltatása. Ekkor a csomagot valamelyik határ menti település postahivatalába küldjük el, ahol 5 munkanapig átvehetők. Ennek kedvezőbb a szállítási díja, mint külföldre elküldeni a csomagot.

Másrészt a GLS futárszolgálat segítségével tudunk csomagokat elküldeni más országokba. Ezt közvetlenül az Ön címére tudjuk elküldeni. Ez költségesebb, mint a belföldi csomagküldés, viszont messzebb is szállítják a csomagot. Külföldre való csomagszállításra előreutalásos fizetés mellett van lehetőség.

 

27. Mekkora csomagot tudnak külföldre küldeni?

A csomagok övmérete (magasság kétszer + szélesség kétszer + hossz.) maximum 300 cm lehet. Például 50x50x100 cm vagy 50x60x80 cm vagy 60x60x60 cm. 

 

28. Mennyi időn belül érkezik meg a külföldre küldött csomag?

A várható szállítási idő a csomagfeladást követően:

Szlovákiába 1 munkanap.

Szlovéniába, Ausztriába, Csehországba, Romániába, Horvátországba, Lengyelországba, Németországba 2 munkanap.

Belgiumba, Hollandiába, Luxemburgba, Bulgáriába 3 munknap

 

29. Ha regisztráltam a webáruházban, akkor az üzletükben is vásárolhatók?

Igen. Kérjük, hogy az első vásárlásra hozza magával a vállalkozását igazoló dokumentumokat (bélyegző vagy vállalkozói igazolvány vagy cégbírósági bejegyzés, stb.). Üzletünkben az első vásárláskor a vásárlási limit bruttó 30 000 Ft, ezzel is védve vásárlóinkat és megszűrve a végfelhasználókat.

A Medvés Virágkötészeti és Selyemvirág Nagykereskedés egy 1992 óta működő szakirányú nagykereskedés. Termékeink: selyemvirágok, virágkötészeti kellékek, szezonális dekorációk (karácsony, mindenszentek, valentin nap, tavaszi, húsvéti, ballagás).

virágkötészet, selyemvirág, nagyker, virág, debrecen, webáruház, krizantém, tavaszi virág, kellék, mécses, koszorú, gyertya